Lång och superrolig dag

Jepp, det blev en väldigt lång dag men det var mer än jättekul! Tittade på alla lektionerna, haha. På min lektion gick vi igenom vad man måste ha med på en audition och vad jag behöver finslipa på, så nu gäller det bara att leka på tills det sitter! Vi hade också en väldigt kul teori som Tea skrev om här.
Kan säga att jag är himmla trött nu och i morgon måste jag också sätta klockan på när jag ska gå upp eftersom jag ska följa med Tea ner till Helsingborg och kika på tävlingar och allt vad det nu är på Islandshästens dag. Kameran följer med, får se om det blir några kul bilder. Får se om jag kan hålla mig vaken i morgon, kommer säkert somna i bilden ner, haha!




Bilder från teorin idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0