vårpromenad

Just nu är jag ute och går i det sköna vårvädret. Har precis tränat lite, dans blev det idag. Var ett tag sen nu, har varit lite småsjuk den senaste veckan. Imorse var jag och mamma uppe i stallet. Mamma hade Dreki idag så vi kunde ta en liten tur tillsammans. Snerra fick gå min och mammas favoritrunda för första gången. En underbar skogsrunda som vi kallar för Furuborgskogen. Det var supermysigt! Igår var Anne Dirksen och hade kurs i stallet. Det var andra gången jag hade lektion för henne med Snerra och det gick faktiskt riktigt bra. I början hade jag noll koll på alla rep men sen gick det mycket bättre. Nu ska jag bara öva på allt nytt jag lärt mig så att jag och Snerra blir ett riktigt team ;) Nu får jag sluta skriva så jag kommer hem någon gång! :) trevlig kväll! /Tea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0