Vad hände med sommaren?

Äntligen hemma från skolan! Det känns som en evighet att gå hem. Brukar alltid cykla och då går det på tio minuter, men att gå tar så mycket längre tid. Förstår inte varför det ska vara så mörkt och regnigt ute, det är faktiskt maj, tycker att det ska vara soligt och varmt ute istället...
Ikväll ska jag och mamma upp till stallet i alla fall. Det blir jag som rider idag eftersom det är stallmöte, och det får mamma vara med på. Hoppas det inte regnar så att jag kan ta mig en liten mysig tur! Känner mig inte så sugen på att rida i ösregn, det blir inte lika härligt då.
Igår red mamma lektion för Suss och det såg superfint ut. Snerra var så snygg och jag filmade till och med lite (men den lägger jag inte upp här) ;) Funderar på att kanske tömköra henne en sväng, det var ett tag sedan.. Får se hur det blir när jag kommer upp!
.
Längtar till sommarvärmen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0