Usch för flugor...

Blev en mysig kväll idag i stallet också! Red på Dropi en liten runda tillsammans med Tea och I (I ska passa Snerra när Tea är borta), jag red en liten kortare runda än dem för att jag skulle hinna göra lite mer än bara borsta Kiljan. Dropi var ganska på och ville mest springa, och passa såklart! Ställde inte så jättehöga krav eftersom han bara blir mer stressad om man ska hålla på och krångla.

När jag släppte ut Dropi så hämtade jag Kiljan. Busen hade lyckats få av sig flughuvan igen och denna gången ligger den antagligen någonstans i skogen. Där är det ju dessutom nästan omöjligt att hitta den (den är brun, dumt nog...) och jag hade ingen lust att springa runt där så det får bli någon annan dag. Ska köpa en vit flughuva nästa gång så att den syns tydligt! Jag hatar egentligen flughuvor, de är så tråkiga, fula och så går de sönder eller kommer bort hela tiden. Om inte flugorna och knotten hade varit så ilskna så skulle vi ju slippa allt som har med flughuvor och flugspray att göra...
Jag lekte i alla fall lite NH med Kiljan nere i gräspaddocken och sprang lite för att han skulle få röra på sig. Han är otroligt snabblärd och jag skulle tro att han mestadels är en Left Brain Extrovert och trevlig sådan. Det är i alla fall min gissning, får se om jag har rätt när Anne kommer tillbaka från USA!

Tog lite fler bilder på Nina


Kommentarer
Postat av: Ulrika - Fotograf u.norman

Vilken underbar bild!

Svar: Tack så mycket <3 :D /Anna
isryttarnas.blogg.se

2012-05-24 @ 15:54:35
URL: http://unorman.wordpress.com
Postat av: Bellavideos♥ [FOTO, DESIGN & VARDAG]

Hej just nu har jag en tävling på min blogg där du vinner en valfri sak från tvspelweb.



Skulle vara sjukt kul om du ville vara med.

Länken finns här nedan:



http://bellavideos.blogg.se/2012/may/fototavling-i-sammarbete-med-tvspelsweb.html#comment

2012-05-24 @ 16:03:28
URL: http://bellavideos.blogg.se/
Postat av: mormor

så kul,nu har jag hittat din O Teas blogg.

skulle vilja att du rättar mig om jaj har fel.

linn är väl karins häst.Åsa är Teas.mammas.

vad Hetter deras häst.

Droppy är maritas häst.han som är värdsbäst,o sötast.

sedan har vi nr 1 din egen älskling.

han är ju jätte mysig. t o m jag föll pladask. bara han nu inte får alltför många sparkar o bett.

är det idag det var någon tävling ?

kramar från mormor.



fast han nu blivit 2:a





MÅSTE

2012-06-10 @ 11:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0