Tillbaka till skolan igen..

Hemma efter en seg dag i skolan. Det har varit så himla härligt att vara ledig i fyra dagar, det har känts precis som sommarlov. Vi hade första nationella provet i matte idag och det gick väl sådär. Kändes enkelt men min hjärna fungerar inte riktigt som den ska eftersom jag är lite halvsjuk. Min förkyldning har bara blivit sämre och jag känner mig inte helt med. Tur att det finns ipren man kan ta!
Nu måste jag sitta och plugga inför ett stort religionsprov vi har imorgon. Det är på islam, judendomen och kristendomen så det lär inte bli ett litet prov. Efter det ska jag och mamma till stallet. Tror att det är jag som ska rida idag, det väl väldigt längesen jag red Snerra, senast var i fredags! Vi har stalltjänst också och jag hoppas att jag mår såpass bra att jag kan hjälpa till lite i alla fall. Vädret kan man ju inte klaga på! Igår var det så fint att jag nästan brände mig. Var i stallet hela dagen. Jag smorde sadeln, tömkörde och bara var där. Helt underbart, det var rena sommardagen!
Nu får jag nog ta och läsa lite inför provet. Ha det bäst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0