Sommardag

Äntligen är sommaren här! Vad jag har längtat. Nu är det varmt ute, och det verkar som det ska vara det hela denna veckan. Älskar sommar!
Idag är det då sista dagen på långledigheten och jag har lite söndagsångest. Borde egentligen sitta och plugga nu eftersom jag har ett stort biologiprov på tisdag, men jag har verkligen ingen lust. Ska istället iväg och träna snart.
Jag och mamma hann med en liten tur imorse. Denna veckan passar jag Mysla så jag och mamma kan rida tillsammans nu. Det var en härlig tur, men Mysla ville inte riktigt koncentrera sig. Hon gnäggade på varje häst som kom (hon är brunstig...). Så jag tränade lite markarbete med henne för att hon skulle fokusera på mig och inte allt annat. Imorgon blir det stallfri dag, men sen ska jag nog rida varje dag resten av veckan :)
.
Gullekatten leker med brunnen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0