Måndag igen!

Då var det måndag igen och en regning sådan... Skönt att det bara är tre dagar i skolan denna veckan, älskar att vara ledig! På onsdag ska vi ha spexfoto i skolan och hela dagen har gått åt till att fundera över vad tusan jag kan vara. Har tillslut bestämt mig för att köra på Voldemort, så jag fick dra snabbt iväg och köpa lite små saker som gör min lilla utklädnad bättre.
Idag blir det inget stall för min del, mamma åker upp själv. Jag har ridit både lördag och söndag denna helgen eftersom mamma har varit borta. Igår cyklade jag upp till stallet red jag en härlig tur själv, tog en vanlig runda som vi ofta rider och försökte utforska lite nya stigar i skogen som ligger runt vägen. Tyvärr hittade jag inga nya stigar, ingen ledde någonstans. Mysigt var det i alla fall, och underbart ridväder!
Nu måste jag plugga lite matte, det kommer säkert sluta som vanligt; med en ny teckning eller en gitarr i handen ;)
.
Två delar av mitt bildprojekt jag gjort i skolan! den ena inte helt färdig här..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0