Lektion

Innan jag red en lektion på Lind så traskade jag och Kiljan i skogen. Det var inte speciellt långt vi gick men lite backar och lyfta på fötterna blev det allt! En i stallet hittade dessutom hans flughuva, jippie! Glädjen varade därremot inte så länge. Jag satte på honom den, han rullade sig och jag han inte ens fram till grinden och ut ur hagen innan den var av... Lite senare flyttade jag honom till en annan hage, satte på flughuvan igen och hoppades att den skulle sitta kvar den här gången, men icke. När jag åkte hem så var den av, igen. Fattar inte hur han bär sig åt. I och för sig har vi en ganska dålig variant av flughuva eftersom den sitter med resår och jag skulle tro att det bara är att dra av den i princip.

Som sagt så red jag också lektion på Lind, det var varken min eller hennes favoritdag idag skulle man väl kunna uttrycka det...

Min nya skrivbordsbakgrund <3


Kommentarer
Postat av: Linafoto

Svar: Tack så mycket Anna :)

2012-05-24 @ 23:54:59
URL: http://linafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0