Ledig fredag!

Kände att det var dags för ett litet inlägg från mig, känns som det var längesen jag skrev.
Ännu en lång helg nu, älskar alla små ledigheter vi har på våren, de behövs verkligen! Nästa vecka går vi bara fyra dagar i skolan för vi har studiedag nästa fredag. Jag tror faktiskt inte att vi har någon helt vanlig vecka kvar i skolan innan sommaren, hoppas inte det i alla fall.
Idag var jag uppe i stallet med Lisa, Snerra fick nya skor imorse så vi var där tidigt. Vi hann med att rida en liten barbackatur och sen skritta igenom ett dressyrprogram i paddocken. Den 9 juni är det nämligen KM i Stålebo och då har några i stallet bestämt sig för att vara med. Det finns tom ett speciellt program för islandshästar där tölt ingår. Jag tror inte att det kommer gå särskillt bra, ser det mer som en kul grej att testa på ;)
Efter stallet hann jag och mamma med en tur till Hööks. Det blev betydligt mer grejer än vi hade tänkt, det brukar bli så när man är där. Så imorgon får vi med oss en stor påse med nya saker till stallet!
.
En gammal bild på Lind i sommarhagen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0