Lång super lördag

Har varit i stallet hela dagen idag, väldigt härligt. Anne var här och hade lektioner, alltid lika kul! Jag hade sista lektionen men var där redan när första började. Kan ju säga att jag var helt slut efter min lektion, Dropi var stressad bland annat på grund av blåsten skulle jag gissa fick göra en och samma sak nästan hela lektionen för att han skulle lugna ner sig och koncentrera sig på mig istället för ALLT annat. Tålamod var bara förnamnet på vad jag var tvungen att ha! Nu åker Anne till USA (inte lite avundsjuk?!) och ska gå Parelli kurs, så vi får se vilken dag det blir hon kommer till oss nästa gång.
Tog med mig kameran men det blev inte en ända bild... Jag rörde den inte ens, hade mest lust att bara stå och titta på lektionerna, roligt det med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0