Inspiration!!

Hade nationella prov i matte idag, kändes som att det gick helt okej. Hoppas på det bästa!
Nu håller jag i vilket fall på att göra ett litet projekt till skolan, måla en digital bild. Motivet blir hästar, inte speciellt oväntat. Om jag blir nöjd med resultatet kommer jag visa det på bloggen men det återstår att se! Jag är väldigt sugen på att vara lite kreativ nu, har kommit in i en sådan period. Är verkligen jättepeppad till att fota och skulle mer än gärna ha några fotograferingar! Ska höra med lite vänner om de vill bli fotograferade. Jag och Tea kommer (om det blir fint väder) fotografera lite mer våra hästar till helgen. Peppad! Vet inte vart min kreativa energi kom ifrån men det är himmlans roligt när den finns. Jag blir nästan inspirerad av allt, inte riktigt men nästan.

Vi var och pysslade om Kiljan både igår och idag. Han hade tappat en sko igår, det gör ju dock inte så himmla mycket eftersom vi inte rider honom just nu. Hovslagaren kommer dessutom på fredag och fixar!
Idag hade mamma varit och inhandlat flugspray och blå-sår-spray. Vi hade lånat en annan blå-spray innan men den var inte det minsta blå, bara pyttepyttelite efter ett tag. Denna som mamma hade köpt var heeeelt tvärt om den var så blå som den kunde bli, och MYCKET blått! Haha, gäller att inte komma i närheten av den med kläder.

två bilder från förra sommaren som ger mig inspiration!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0