Hästägare

Jag tillbringade hälften av dagen på hästkliniken igår för en veterinärbesiktning av Kiljan. Hela tiden var jag supernervös! Han gick igenom lyckligtvis och nu står han i Stålebo och han är min lilla häst nu. Jag har nog inte förstått det riktigt än men det kommer nog.
Vi släppte honom i alla fall i en väldigt smal och avlång hage bredvid valackerna de stressade upp varandra ganska rejält, han fick stå inne i natt och nu går han i stället i en annan hage som är bredvid "Gången". Så nu har Kiljan "Gången" mellan sig och valackerna. Tog lite bilder igår men inte så många som jag hade hoppats, tänkte på för mycket annat. Men innan Jóhann kom med Kiljan till stallet så sprang jag runt i hagen en stund och tog lite kort.
Senare red jag också en liten härlig runda på Dropi tillsammans med Tea. Skönt att tänka på lite annat för en stund!
Bilder som jag tog i hagen innan Kiljan kom.




Kommentarer
Postat av: Annika

GRATTIS TILL DIG, INGRID OCH HÄSTEN!!! Han ser underbart söt ut och jag ser fram emot att se honom på riktigt i Juli. All lycka till er!

Kram

Annika

2012-05-13 @ 17:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0