Fjärilar i magen

Tisdagar är mina "utochspringa-dagar", lyckligtvis så hade vi idrott ute idag och jag orienterade en sträcka så jag "slapp" springa när jag kom hem. Det dumma med orientering är att man hela tiden måste stanna och titta på kartan vart man ska springa så man får inget riktigt flyt i det, fast det är samtidigt aningen roligare. Nej, nu ska jag sluta skriva om orientering!
Trodde att det skulle bli en tur till stalllet idag, men icke. Ingen som kunde köra mig och jag var inte riktigt på humör för att cykla, vilket jag kunde ha gjort. Saknar stallet och det är ändå bara två dagar sedan jag var där. I morgon blir det därremot mycket häst, stall, veterinär och allt vad det nu blir. Kameran kommer följa med (med mitt ny-gamla 35mm objektiv!) och jag kommer dokumentera dagen, kommer bli en kul och intressant utmaning. Pågrund av så mycket hästar och foto i morgon så kommer jag bara vara i skolan under en enda lektion, på förmiddagen ska jag dessutom intervjua en person till ett skolprojekt, läskigt och roligt. Har aldrig intervjuat någon förut så jag vet inte hur det kommer bli, alltid roligt att prova på nått nytt!

I morgon kommer nog vara den mest händelserika dagen på minst 1år för min del!
Bjuder på lite vitsippebilder från gårdagen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0