dålig uppdatering...

Nu var det längesen jag skrev, har inte hunnit med nu när vi haft en del i skolan det sista. Idag hade jag det sista provet och den sista redovsingen som jag har behövt plugga till, så nu behöver jag inte plugga hemma något mer innan sommarlovet! :D
Sitter just nu och syr på ett jätte gulligt mjukisdjur som jag gör i slöjden. Den måste vara klar imorgon nämligen och jag har en del att göra då jag syr den helt för hand.. Så det ska jag pyssla med fram till mamma kommer hem, då ska vi dra upp till stallet. Jag ska rida idag, var längesen jag red Snerra nu så det ska bli kul! I söndags haltade hon till när mamma vi red långritt, hon liksom stapplade när hon gick i nerförsbacke. Självklart blev jag jätteorolig och det blev inte bättre av att Mysla råkade hoppa på min häl när vi gick på världens stenigaste väg (ska aldrig mer gå där, livsfarligt med stenar och stup!) Igår hade Snerra verkat helt vanlig när mamma red så jag hoppas att det bara var någon vrickning eller liknande, får se hur det ser ut idag. Synd att det är kallt igen, tyckte det var så underbart med sommaren som var förra veckan...
Nu måste jag fortsätta på min lilla gosedjurskatt. Ha det bra! :)
.

Kommentarer
Postat av: Semlan-Foto

Grymt fin blogg :D

bloglovinbyte?

Svar: Tack :) <3
isryttarnas.blogg.se

2012-05-30 @ 14:11:22
URL: http://semlanofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0