Åskväder i sommarvärmen

Med sommarvärmen så kommer såklart åskan, som alltid... Åkte upp med Teas mamma till stallet, är väldigt tacksam för alla som man får åka med! Det mullrade lite på avstånd när vi kom dit men jag han fixa med Kiljan och springa runt lite med honom innan det började regna. Sedan när jag släppt ut honom igen och kommit in i stallet och stått där och pratat en stund så slog blixten ner precis utanför stallet. Det small till som jag vet inte vad! Tur att man inte är så åskrädd men jag måste erkänna att det är lite läskigt när det är så nära. Min reaktion blev att hålla för öronen, haha.
Såg ut som att alla hästarna i hagen mådde riktigt bra idag, Gnyffe följde efter mig i hagen när jag skulle hämta Dropi för att flytta honom och några av hästarna till en annan hage. Han är så söt med det!
Dreki och Kiljan verkar dessutom ha blivit ganska bra kompisar, det är bara det att lilla Muninn inte är sådär jätteförtjust i det, typiskt.
När jag åkte ifrån stallet gick alla hästarna förutom Dropi och Muninn i den lilla skogshagen, ser så härligt ut när de går där inne!


Kommentarer
Postat av: annika

Saknar min följsamma lilla rb, fint att höra att han fortfarande är sitt goa gamla jag!

2012-05-21 @ 23:57:03
Postat av: Neha

Så fin bild:D

Svar: Tack, det var snällt <3
isryttarnas.blogg.se

2012-05-23 @ 23:32:08
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0