Vårmorgon

Idag är det en riktig vårmorgon, vaknade när fåglarna sjöng utanför fönstret. Gårdagen bestod bara av plugg, inget kul alls. Vill ju hellre åka till stallet! Ska släpa mig till skolan snart men efter skolan åker jag till stallet. Rider nog en liten skogstur, skulle vara mysigt att rida en liten längre tur snart. När det är vinter och så snabbt blir mörkt så blir det lätt att man tar de lite kortare turerna som ligger i närområdet. De är fina de med men det är alltid kul med lite längre turer! Får se om Dropi vill följa med mig in, han har ju sina dagar då han tycker att vi ska leka ute i hagen istället så då springer han och hans kompisar runt i hagen och har jättekul. Bockar och rejsar flera varv och jag står i mitten och tittar på, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0