Trött på allt plugg...

Nu orkar jag inte plugga mer. Känns sådär lagom användbart att kunna det latiska namnet på våra muskler, jag lär nog aldrig behöva använda det...
Fick hoppa över stallet idag, hinner inte med att åka dit varje dagn skolan måste också hinnas med. Igår red jag ju i det fantastiska, nästan sommarvädret och det var jätte mysigt! Så idag fick mamma rida, även fast jag egentligen hade velat, Snerra är ju faktiskt hennes häst också.
Men imorgon ska jag rida lektion för Mia på Mysla. Har inte ridit så regelbundet för tränare nu så det ska bli roligt! Tyvärr har jag sett och hört att det ska bli skitväder nästa vecka, snö till påsk har jag hört från nåt håll men det hoppas jag verkligen inte! Jag tycker våren kan stanna ända fram till sommaren, utan någon snö eller kyla som förstör den här perfekta ridårstiden..
Första vårbilden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0