Torsdag

Jag och Tea red en väldigt mysig liten tur i mörkret och både Snerra och Dropi var jättelugna. Min lilla pålle lyssnade väldigt bra på mig idag men när jag kom till hagen var inte hans konsentration på topp men det ändrades minsann! Tränade lite sideways när jag red men han blir lätt stressad när det är en annan häst med som går före honom så vi får ta det med lugna steg i padocken någon dag. Lördagen denna veckan blir höjdpunkten denna månaden (om det inte skulle vara så att jag hittar en häst innan månaden är slut!), det blir NH-träning med Anne. Det är alltid lika kul. På min lektion ska vi börja klura på hur vi ska lägga upp mina auditions, roligt, roligt!! Vi har ju faktiskt inte hunnit bocka av alla punkterna på checklistan, men det är inte många kvar.
Nej, nu blir det godnatt för min del om jag ska orka mig upp i morgon, ha det underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0