Tisdag!

Här sitter jag hemma och pluggar på spanska och idrott. Har precis redigerat lite bilder från Göteborg Horseshow men det blev inga som var särskillt bra.
Väntar bara på att mamma ska bli färdig och sen åker vi upp till stallet. Idag är det stallmöte så jag ska försöka hinna med att ta hand om både Snerra och Mysla under tiden det håller på. Det är ju rena sommaren ute, nästan 20 grader och helt soligt, det är då man bara längtar efter att få rida!
När jag rider idag måste jag verkligen se till att hon travar så mycket som hon ska, har blivit lite dåligt med det de senaste gångerna och vi får inte slarva med hennes igångstart efter hältan.
Nu drar jag iväg till stallet i sommarvärmen! :)


En av bilderna från GBG horseshow på Patrik Kittel.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0