Sjuk igen..

Vaknade för en timma sen med feber efter att ha legat med frossa hela natten, känns sådär att bli sjuk igen (var ju sjuk för bara två veckor sen...) Så idag får jag bara ligga inne och sova, det är i alla fall tur att det finns tabletter. Det brukar alltid bli så att jag tar så många tabletter jag kan och ändå gör något, hatar att vara sjuk!
Sitter och redigerar lite bilder, det är ungefär vad jag klarar av. Har inte laddat över bilderna från kameran på länge nu så det var verkligen dags!
Igår red jag Snerra lite i paddocken och jag har börjat hitta hennes knappar, nu släpper hon i vänster varvet också och går i form rakställd, det har jag inte lyckats med innan i torsdags. Inte brydde hon sig särskillt mycket om att det var en ny paddock, tittade lite men sen gick hon där som hon aldrig gjort annat. Hon är så fin och sköter sig bättre än jag kunnat hoppas på! Ikväll ska mamma rida lektion för Suss och jag hade tänkt följa med, får se hur jag mår, just nu känns det som jag kommer orka men det är nog för att jag tagit en tablett. Tycker det är så spännande att titta på, man lär sig otroligt mycket då också.
Bild tagen i vintras på Eskilsby (vet inte vad som hände med kvalitén..)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0