Ny vecka...

Godmorgon allihopa! Då var det måndag igen och dags för en ny vecka med nya äventyr (eller inte). Ska snart åka iväg till skolan men tänkte slänga in ett inlägg innan det. Vaknade med lite ont i halsen och börjar få lite småpanik över att det är dags för mig att få mammas influensa (hennes började också med ont i halsen...) Jag får verkligen inte bli sjuk denna veckan, på lördag kommer Anne till stallet och på söndag ska jag till Helsingborg på Islandshästens Dag. Det var så himla längesen jag hade en lektion för Anne och jag vill så gärna träna för henne med Snerra. Och Islandshästens Dag har jag varit på i fyra år i rad nu (det är tradition!) och skulle jag bli sjuk får jag proppa i mig tabletter och åka ändå, för jag har längtat dit såå! Ikväll ska jag också till stallet och rida Snerra i Stålebo för första gången, ska bli så roligt! Hoppas hon är lika pigg och glad som hon var igår :) Men nu ska jag ta på mig och ge mig ut i blåsten, ha det bra!
.
bilden är tagen av arrangören till Islandshästens Dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0