NH-dag

Igår kom jag till stallet och trodde att jag bara skulle vara där och ta kort, men icke. Jag fick rida Lind, tillsammas med Tea och hennes mamma samt Linds ägare. Vi tog en väldigt mysig runda och jag och Tea tog en liten extra skogsrunda som är en av de bästa! Den brukar vara jätteblöt men nu när det inte har regnat på några dagar var den perfekt att rida.
Nu ska jag snart till stallet och vara där tills i kväll, så det blir en lång härlig stalldag idag. Både Tea och jag har lektioner för Anne så jag ska kika på Tea och de andra som har lektioner ändra tills min lektion som ligger sist. Jag kommer helt klart orka hela dagen på grund av att det är så kul, haha, men oj vad jag kommer sova inatt!
Ha en underbar Lördag!


Bild på mig och Lind från förra "NH-dagen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0