Måndag morgon...

Nu sitter jag i skolan och håller nästan på att somna. Eftersom jag var sjuk förra veckan missade jag ett spanska prov så idag fick jag komma åtta idag och göra det istället. Vi har ju ställt om klockan också så då blir det ännu en timma tidigare...
Igår var ju jag och Anna på Islandshästens Dag i Helsingborg. Det har varit en tradition i fyra år nu (tror jag det blir). Tycker det är jättemysigt att sitta där och titta på alla söta islandshästar. Självklart blir man ridsugen men jag får klara mig tills ikväll. Denna veckan passar jag lilla Mysla i stallet så det blir hon som ska få följa med på en tur idag. Självklart ska jag rida Snerra också, men inte just idag.
Nej nu får jag göra lite nytta. Ha en rolig måndag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0