Ishästar i aktion

Lite fler bilder från våra älskade Ishästars dag!
Det är inte de bästa ljusförhållanderna där inne och det kommer mycket olika ljus från alla håll så det är svårt att hitta rätt färgbalans vilket gör att bilderna kan se lite blåa ut men samtidigt gula, inte kul.
Idag har det varit underbart väder och det hade varit helt perfekt att åka till stallet, men jag hade alldeles för mycket läxor att göra så det blev inget, tråkigt men ibland får skolan gå före.
I morgon blir det i vilket fall ridning oavsätt mycket läxor eller inte. Hoppas att det är lika fint väder i morgon i alla fall, skiter i om det är kallare. Jag är glad så länge jag inte fryser fingrarna av mig!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0