Äntligen fredag!

Då var det äntligen fredag, så himla underbart!!! Vi slapp sista lektionen så vi slutade halv två istället för tre, och vädret ute är helt perfekt. Tror det gick ganska bra på musikprovet idag, kändes så i alla fall. Musik är ju något jag faktiskt tycker är roligt att plugga på och då blir det automatiskt lättare.
När mamma kommer hem ska vi åka till stallet. Idag är det mamma som ska ta en tur med Snerra. Själv tror jag att jag ska promenera med henne och jag kameran får nog hänga med. Kan vara lite roligt att ta bilder i det underbara vårvädret!
Längtar till imorgon när Anne kommer. Det ska bli första lektionen jag tar för henne med Snerra. Fast Snerras tidigare ägare tränade lite för Anne förut, så hon känner hästen lite i alla fall och det är alltid ett plus :)


Kitty, en av de söta katterna i stallet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0