Underbara dag!

För det första är vädret helt lovley!! För det andra så var det grymt nice i stallet och Kiljan gick superfint efter att snälla John hade tömkört honom, så glad att han kan komma och hjälpa oss. Sedan så är jag nästan klar med min tröja som jag gör på min lilla Modedesign-kurs, sista dagen är i morgon så måste rappa på lite. Är därremot säker på att jag kommer hinna med god marginal.
Så var det en fjärde sak. Jag lyckades ta en spårvagn som inte var proppad med folk när jag skulle hem från kursen idag! Gör att man blir på så mycket bättre humör än att befinna sig på en spårvagn där det inte finns en kvadratmeter där det inte står någon. Små saker kan helt enkelt förgylla dagen!
 
rösta på mig i Hööks fototävling? Klicka här i så fall.
 
Färska bilder från idag, nederst är jag och Kiljan, mamma fotade den bilden :)

Kommentarer
Postat av: Neha

Tack:)

2012-06-20 @ 20:37:54
URL: http://Nehaexponerar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0