Tillbaka i Sverige!

Hej allihopa, då var den andra halvan av bloggen på plats igen för att skriva! Sitter hemma och är frusen, det är så kallt och blåsigt här hemma. Har haft en underbar resa i Italien, det var fantastiskt vackert och jag hade gärna stannat längre. Har nästan övervunnit min höjdrädsla efter att ha åkt på små kurviga vägar på kanten av branta berg. Måste säga att det var det vackraste stället jag har varit på, lite krångligt att ta sig från flygplatsen till kusten där vi bodde bara. Rekommenderar starkt att åka till Amalfikusten i Italien. Trivdes väldigt bra i den lilla stad där vi bodde, Maiori, inte så mycket turister och inte allt för mycket trappor ;) (som det var på de andra städerna som låg där bland bergen)
Igår kväll kom jag hem efter en hel dags resande. Det gick tydligen inga flyg till Göteborg från det stället vi var så vi fick mellanlanda i Frankfurt och det gjorde att det tog mycket längre tid än om man flyger direkt, men det var det värt!
Imorse efter att jag och mamma hade vaknat åkte vi till stallet så fort som möjligt. Vad jag har saknat Snerra när jag har varit borta! Vi hade en underbar tur och jag bara njöt av att sitta på hästryggen igen. Det var så härligt att rida att jag slutade längta tillbaka till bergen i Italien. Jag älskar verkligen min lilla häst!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0