Tävling i regnväder

Klubbmästerskap stod på schemat för mig. Det regnade i stort sett hela tiden vilket inte var sådär jättekul, men i övrigt var det hur kul som helst. Jag valde att utgå från tävlingen efter att ha ridit början på programmet eftersom Dropi var så spänd och mest tyckte att det var jobbigt och läskigt, men han var ändå superduktig! Var inte det minsta besviken på någonting när jag hade avslutat, kändes oerhört bra!
Tea tog hem segern, de var superduktiga hon och Snerra. Eftersom Tea fick den fina förstaplatsen står nu vandringspriset i vårt stall och vi hoppas att vi får behålla den nästa år också!
Min mamma var också superduktig och kom på en andraplats, hejja, hejja.
Efter att tävlingen var över red jag ut med Kiljan, en lite ny runda. Han var rätt så spänd och gick och tittade på allt så jag red några varv i paddocken efteråt bara för att få igenom det jag ville och känna att han inte var så spänd hela tiden. Gick bra och han var superduktig!

Alla som blev placerade fick den sötaste pokalen jag har sett, här är mammas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0