Snart kommer de härliga frukostarna!

Ramlade över ett par bilder från förra året på mina fina frukostar, längtar efter dem nu men snart så kommer jag äta lite mer kreativa och mumsiga måltider på morgonen. Har ju lite mer tid på morgonen på lovet och då är räcker det minsann inte med att bara bre en macka... Man får ju lyxa till det lite för sig när man har lov, det förtjänar man ju!

Blev en liten oplanerad lektion för mig och Kiljan idag, hade inte alls tänkt att rida lektion för Mia men så blev det en plats ledig när vi stod uppe vid paddocken så då kunde man ju lika gärna passa på. Gick bra men jag hade lånat en sadel som jag inte alls satt bra i, så kom inte riktigt åt honom på det sättet som jag vill. Blev att skänkeln kom för plötsligt och så satt jag helt snett. Över förväntan gick det i alla fall, red ut en liten sväng med mamma efteråt, då mjuknade han riktigt fint i slutet och jag övade mycket på att öka och länga skritten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0