Skönaste ridturen

Red en lång runda med Kiljan för första gången idag tillsammans med mamma, Tea och Åsa. Jättemysigtur, även om det var sjukt läskigt när vi skulle rida förbi en skjutbana. Usch och fy... Det var nog därremot bara jag som var lite skraj över det, Kiljan reagera inte det minsta. Tittade bara lite extra när vi började närma oss men sedan var det som han inte hade varit med om annat än skott hit och skott dit. Även om det var första gången han red den här rundan (som vi kallar Polisrundan) så var han inte alls speciellt spänd. Därremot är han alltid spänd när jag rider en annan runda som är pytteliten som han dessutom har gått ganska många gånger, fattar inte, han sätter myror i huvudet på mig! Han ser saker som är typ hundra meter bort när vi rider den rundan, igår såg han en katt som var på andra sidan ängen inne i en buske?! Snacka om att ha stenkoll...
 
Igår roade jag mig dessutom med att göra en liten fin efterrätt lunch, bara för att jag var sugen på att fotografera nått fint (neeej, jag var faktiskt oerhört sugen på nått gott!). Det känns lite extra lyxigt att äta den när man har stylat den så snyggt man kan för att fotografera den.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0