Sista fredagen i grundskolan

Jepp, idag var det sista fredagen som jag gick i grundskolan. Både sorgligt och underbart! Ska bli så skönt att gå sommarlov nu, välförtjänat enligt mig själv.
Blev tyvärr inget stall idag, typsikt! Kom hem alldeles för sent för att hinna åka och rida (enligt mamma) efter att ha tillbringat eftermiddagen i stan och letat efter lite sader tills Tisdag då jag har min sista avslutning i min skola där jag har gått i tio år. Hittade i alla fall det jag behövde så nu slipper jag springa omkring och tänka på det mer, skönt.
Har fortfarande lite ångest för att jag inte kom till stallet idag. Kiljan behöver verkligen ridas nu så att han inte blir så tjock... Inte bara det som gör att jag får ångest, jag VILL ju till stallet. Det är höjdpunkten på dagen, varje dag! Jag blir bara lycklig när jag är i stallet! Dessutom sätter ridturerna igång min kreativitet om alla fotograferingar jag vill göra men i princip aldrig gör, haha. Hoppas det blir stooor ändring på det snart!

Sneak Peak på min avslutningsklädsel (totalt ointressant för övrigt...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0