Porträttbilder

Var i stallet så tidigt som klockan 9.00 idag! Cyklade dit, gick ganska trögt men på hemvägen gick det bättre (trots motvinden). Måste ha varit lite seg på morgonen och så tänkte jag ju hela tiden på hur segt det gick och då gick det väl bara ännu trögare, typiskt haha.
Nu har jag i alla fall hunnit komma hem, äta lunch, tvätta håret och en rad med andra grejor, sedan så hamnade jag framför datorn. Sitter och tittar igenom bilderna från gårdagens fina fotografering. Hade riktigt skoj, hoppas de fina tjejerna också hade det!
 
Sneak Peak

Kommentarer
Postat av: Lina

hej jag har en fråga:
Vilket typsnitt använder ni i headern? den med versaler ;)
fin blogg! :D

Svar: Trajan Pro heter typsnittet, finns oftast på datorn redan från början :)Tack så mycket <3
/Anna
isryttarnas.blogg.se

2012-06-27 @ 21:17:22
URL: http://linasanne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0