Love the light

Idag har jag varit första dagen på min praktikplats som är en fotoateljé. Var roligt och jag lärde mig en del, men det var inga fotograferingar idag, mest fixa bilder till visning för kund, sätta in bilder i album och lite annat pyssel.
Ska åka iväg och rida lille Kiljan snart, igår gick det ju jättebra så hoppas att det sitter i! Det går ju framåt i alla fall och han lär sig fort.
 
Fotade lite i trädgården igår, blommor blev motivet. Var så fint ljus så kunde inte låta bli att plocka fram kameran och knäppa av några bilder.
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Anna - detta fotot var HELT fantastiskt. Du borde faktiskt allvarligt fundera på att börja sälja biler via bildbyråer. Och jag vill köpa ett par porträtt på min Tilde, de var också superfina :)

Svar: Tack Karin! Kul att du gillar det. Tilde kommer få en cd med både bilderna från i år och från i höstas så då får du ju också bilderna! :D
isryttarnas.blogg.se

2012-06-29 @ 17:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0