Kvälls tur

Mamma red tillsammans med mig igår även om hon hade kommit hem senare till jobbet och sa att hon kanske inte skulle orka. Vadå inte orka?! Vi kom tillbaka till stallet från vår ridtur klockan halv elva (!) och var inte hemma förens halv tolv och ändå satt vi och småpratade tills klockan var nästan halv ett, haha. Ja någon sorts energi lyckades hon plocka fram.
Man måste ju passa på att rida så sent när det är den dagen på året då solen är uppe längst på kvällen, mysig tur var det också. Kiljan var riktigt fin och gick super, min lilla lektion igår gjorde verkligen susen. Vi tog för första gången också en riktig race-galopp, haha. Nästa gång ska vi skritta heeeela den sträckan så han inte tror att man alltid får springa där.
 
Från och med igår får jag också bloggen helt för mig själv... Tea har det säkert helt underbart nere i Italien medans jag har det underbart i stallet. När hon kommer hem ska minsan våran fotografering bli av som vi har pratat om i evigheter, nu har jag dessutom mängder med inspiration och idéer så därför måste det bli av!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0