Klubbmästerskap i dressyr!

Då var jag hemma efter en härlig förmiddag i stallet! Idag var det KM i dressyr och för första året ordnades det en klass för oss islandshästryttare. Vi var fem ekipage som valde att ställa upp, ingen med speciellt mycket dressyrerfarehet (i alla fall inte jag haha). Fantastiskt kul var det! Jag och min underbara Snerra lyckades vinna och bli klubbmästare, gissa om jag är glad! :D Jag som nästan tänkte avanmäla mig igår... Var lite nervös innan men så fort jag började rida släppte det och jag är så nöjd med att jag bara ställde upp! Att vi vann blev såklart ett plus. Alla var jätte duktiga! Så kul att vi blev ett gäng som ställde upp, trots att alla gångarter inte var på plats. Synd bara att vädret inte riktigt var på vår sida idag, regnigt och kallt, i juni..
Nu ska jag gå och sätta min lilla pokal och rosett på en hylla i mitt rum där de kan stå och se fina ut och påminna mig om den här härliga dagen! :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0