Imorgon drar vi!!!

Äntligen är det dags, imorgon åker vi till Italien! Det ska bli så himla skönt, men jag kommer att sakna Snerra. Så det här blir mitt sista inlägg på en vecka ;)
Idag och igår har jag cyklat till stallet. Vägarna dit har gått lätt eftersom jag haft medvind båda dagarna. Hem har det inte vart så roligt, så mycket motvind att jag fått trampa i alla nerförsbackar... Bra träning är det i alla fall.
Jag och Snerra har tagit två mysiga turer helt själva, älskar att vara uppe i stallet. Lite orolig är jag för att Snerra ska bli för tjock, hennes mage är väldigt uppsvälld nu eftersom vi flyttade upp flocken till en hage med myyycket gräs i. Hon är nog störst i stallet just nu, men hon blir tjock så fort hon får gå på gräs. Vet inte vad mer vi ska göra, jag och mamma rider ju henne nästan varje dag. Förhoppningsvis kan de byta hage till en med mindre bete snart. 
Nu ska jag packa det sista inför imorgon. Ha det bra i Sverige!!! :D
 
Tumblr_lvhgbcejfm1ql2f5vo1_500_large
 
Amazing-places-kontraplan-magazine-3_large
Bilder på dit vi ska i Italien!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0