Härliga sommarlov!

Det känns så konstigt att inte åka till stallet på en hel dag, är så van vid att alltid vara där. Istället för att åka till stallet blev det en städ/shopping-söndag. Mamma och pappa har städat hela köket. Jag hjälpte till med att rensa vårt skafferi, fattar inte hur det kan bli så himla stökigt! Men nu är det superfint och lätt att hitta.
Var också i stan med en kompis och hittade lite nytt inför sommaren. Ett par byxor som jag bara älskar!
Eftersom jag inte har något att göra sitter jag just nu och redigerar lite bilder som jag har på datorn, har inte fotat på länge nu så jag får helt enkelt fixa med gamla bilder men det går ju bra det också ;)
Har märkt att jag redan börjat tappa bort dagarna, trodde det var onsdag igår och idag trodde jag det var måndag. Jag har redan vant mig vid att vara ledig, så skönt!
Imorgon tänker jag och mamma åka upp till stallet och tömköra, det var ett tag sen nu. Sen ska jag cykla upp både tisdag och onsdag och på torsdag åker vi till Italien. Kommer kännas konstigt att åka ifrån lilla Snerra! Men det ska bli skönt att komma till ett lite varmare ställe :)
.
Tycker den här bilden på Lind, Alma och Mysla är så rolig,
man kan ju bara gissa vart mamma är och lägger ut hö...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0