Goodbye grundskolan, hello sommarlov!

Nu, efter nio års slit i en och samma skola är det äntligen över. Hej mitt älskade sommarlov! I Tisdags hade vi en liten fin avslutning i skolan på förmiddagen sedan blev det en galen och grymt nice fest med alla nior från vår skola på kvällen. Den kvällen/natten blir ett minne för livet. Alla glada människor som hoppade runt på dansgolvet av bara glädje, kärlek!
Till hösten blir det stora förändringar, inte längre samma skola, klasskamrater eller väg till skolan.

Cyklade fram och tillbaka till stallet, gick fin fint, kom hem för en stund sedan. Var aningen jobbigare på hemvägen pågrund av en mycket envis motvind, haha.
Var helt själv i stallet vilken också kan vara mysigt i bland. Kiljan skötte sig fint och idag hade han inga nya sår hoppas innerligt att de slutar bråka snart. Fattar inte varför de ska hålla på fortfarande.
Efter att jag hade ridit och skulle släppa ut lillen i hagen igen så flög det upp en duva från buskarna, både han och jag blev rädda. Tror att det var samma duva som skrämde oss igår när vi skulle ut från hagen, typsikt den har säkert ett bo där så kommer den skrämma livet ur oss varje dag denna sommaren...

I kväll åker jag neråt i landet och kommer hem på lördag/söndag, därför blir det inte speciellt mycket bloggande för min del. See yaa ;D

Festligheternas festligheter i Tisdags, tack alla bästa nior!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0