Fredag och sommarlov!

Åh så skönt med sommarlov! Idag har min dag gått ut på att städa, laga mat och klippa gräset. En riktig hemma-dag alltså. Men nu när mamma precis kommit hem ska vi åka till stallet och rida en sväng. Idag ska jag rida Lind eftersom hennes ägare inte är hemma. Jag red henne igår också, en riktigt trevlig häst! Det är så roligt att jag och mamma kan rida ihop ibland. Vi släppte ner stona (plus Thyrill) i skogshagen igen. Den är så himla fin, i alla fall enligt oss tvåbenta, hästarna tycker mer om den andra hagen med kraftigare bete...
Måste säga att jag inte har några sommarkänslor alls. Men festen/balen i tisdags blev otroligt lyckad, känns konstigt att jag kanske aldrig kommer se vissa som man sett nästan varje dag i flera år. Fast det ska bli spännande med nytt också såklart!
Nej nu får jag ta och byta om så vi hinner åka upp innan Sverige möter England i fotboll ikväll, den matchen får jag inte missa! :)
Eftersom katterna inte går med huvudena nere och äter
hela dagarna får de vara med mycket på bild ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0