Fixar med hemsida

Var tidig med att traska upp från sängen idag, trots att jag gick och la mig ganska sent igår... Hatar därremot att sova bort halva dagarna så det är lika bra att gå upp vid åtta/nio.
Planerar att börja göra ny layout till min hemsida alldeles strax, den gammla är så tråkig. Måste därremot komma på någon snygg ide först. Alltid det svåraste att sätta igång och ännu svårare blir det när man försöker pressa fram det.
Köpte föresten en ny fotoväska för en vecka sedan, en Lowepro Nova 190 AW. Hade ingen lite "mindre" väska där jag kunde få plats med min älskade kamera med mitt monterade 70-200mm på. Så innan jag åkte neråt i landet för att fotografera min kusin så passade jag på att införskaffa en.
Åker till stallet i eftermiddag tillsammans med mamma, i morgon siktar jag in mig på att cykla. Därremot måste jag cykla väldigt tidigt så får se om jag orkar mig upp vid sju typ, haha lycka till med att vara piggelin Anna...

Lowepro Nova 190 AW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0