En vecka kvar!!!

Då var det måndag igen, näst sista måndagen innan skolavslutningen. På tisdag nästa vecka blir det hejdå vallhamra och välkommen sommarlov. Vad jag längtar! Nu är det ingenting kvar att göra, idag lämnade vi in datorerna och satt mest och tittade in i väggen eftersom vi är färdiga med allt (hur tråkigt som helst). Känns som att denna veckan bara är till för att dra ut på tiden så länge som möjligt för oss, man kan ju inte precis säga att det är roligt att bara sitta i skolan utan att göra någonting. Varje lektion var ungefär tio minuter, vilket betyder att vi hade rast (håltimma) nästa hela dagen...
I helgen har jag inte skrivit något eftersom jag har varit i Karlstad och hälsat på släkt och vänner. Har alltså inte varit uppe i stallet sen i torsdags. Idag ska jag rida en sväng när mamma är med på stallmöte. Ska nog försöka träna lite på dressyrprogrammet som jag måste kunna på söndag när det är KM. Tror inte det kommer gå så bra, ser det mer som en kul grej att testa på något nytt. Nu ska jag gå och fixa lite mat innan mamma kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0