Den lilla matfotografen

Idag kikade den lilla matfotografen fram, i vanlig ordning alltid i början av sommarlovet. Älskar min lilla matfotograf inom mig för jag tycker att det är så himla kul att fotografera fin mat. Både att laga och styla den, det konstiga är att jag hatar att laga mat om det är andra än jag som ska äta den. Jag älskar att exprimentera och det kan jag inte riktigt göra om det är andra som ska äta... Det vore ju hemskt om det skulle vara jätteäckligt, haha.
Har gjort två olika milkshake sorter idag, en mango och en choklad. Båda var supergoda även om choklad milkshaken inte riktigt fick rätt konsistens, vi hade inte tillräckligt med glass kvar. Den gjorde sig ju i alla fall riktigt fin på bild, eller vad tycker ni?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0