Då var skolan slut...

Nu är sommarlovet här. Har inte några sommarkänslor alls, det känns inte precis som sommar ute... Idag var alltså sista dagen jag gick i klass 9c på Vallhamra. Efter tio år i samma skola känns det jättekonstigt att jag inte ska gå där mer. Det kändes både skönt och sorligt när vi fick våra rosor och gick ut genom portarna.
Som vanligt var det uppträdande, två av mina klasskompisar sjöng jätte fint och även en kör med elever. Jag fick ett stipendium också, eller vad man kallar det. Lite oväntat. Jag och tre andra nior lyckades få 320 av 320 möjliga poäng (jag är hur nöjd som helst!!!). Ett presentkort på allum var det i kuvertet jag fick :)
Nu ska jag snart iväg till en kompis och fixa mig inför balen (eller fest kanske man ska kalla det) som vi ska ha ikväll. Sista gången hela min klass är samlad.
Idag blir det alltså inget stall för mig, utan jag firar bara med min klass att det äntligen är sommarlov! :D
.
fina rosen jag fick av mina klassföreståndare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0