Usch vad det regnar!

Har precis kommit hem efter en förmiddag i stallet. Jag och Anna cyklade upp imorse. Vaknade och var hur trött som helst så benen fungerade inte riktigt som jag ville när jag skulle trampa mig fram en mil i motvind. Men till slut kom vi fram ;) I stallet träffade vi Annika som kommit hem efter att ha varit i Argentina hela vintern. Kul att hon är tillbaka igen! :)
Jag och Anna tog oss en tur och när vi kommit ungefär halvvägs började det regna. Av någon anledning så bryr jag mig inte så mycket om regn när jag sitter på hästryggen, jag märker det knappt, undrar varför...
Det slutade inte regna heller utan det blev bara värre så pappa fick vara så snäll och komma upp och hämta oss i stallet. Annars hade vi nog varit rejält blöta och härliga när vi kom hem ;) Hade tänkt fotografera i stallet idag men det blev inget med det eftersom vädret inte riktigt var på min sida idag. Hoppas det blir bättre väder snart för jag blir så rastlös av att bara sitta inne och uggla!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0