Tillbaka till gamla tider..

Då sitter jag här framför datorn igen... Igår var jag uppe och red Snerra. Hade en mysig tur med Anna och Kiljan. Lekte lite med henne också och hon har blivit superduktig. Gjorde sideways på flera olika sätt och både jag och Snerra börjar kunna det rätt bra nu. Testade även lite circling game i trav, vilket var lite svårt eftersom jag behöver ett längre rep. Det ska jag se till att fixa på nåt sätt till nästa gång! :) 
Var och hälsade på Myrkvi, hästen som jag red innan Snerra, i lördags. Han har nästan alltid stått på samma ställe som jag varit så det känns lite konstigt att han inte gör det nu. Han flyttade ungefär samtidigt som vi flyttade med Snerra och stället han står på nu var supermysigt! Eila och hennes häst Einfari, som också nästan alltid stått där jag varit, visade en härlig skogstur som vi red i sommarvärmen. Det var så härligt att rida Myrkvi igen, har saknat honom! Det var som att vara tillbaka till gamla tider att rida honom igen!
Ikväll igen ska jag och mamma till stallet och rida en sväng. Idag ska jag rida Dropi så jag och mamma kan rida ihop. Hoppas regnet håller sig undan när vi är uppe så att vi får en härlig tur! :) 
 
Einfari på bilden til vänster och Myrkvi på den till höger :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0