Sötaste, underbaraste hästen!

Det gick förvånansvärt bra idag när jag red min lille Kiljan, inte till en början dock. Red den gamla vanliga lilla rundan, Götebo, fast med en ny liten avstickare. Övade tusentals med övergångar, själva övergångarna gick bra men attans vad han var upp med huvudet i traven med spetsade öron och hade inte speciellt mycket tid för mig som satt uppe på ryggen... Bestämde mig i alla fall för att ta några varv i paddocken efteråt, där gick det super! Han mjuknade otroligt efter lite jobb även i traven. Gjorde till och med serpentiner med riktigt fint flyt och lätt att böja och ställa om. Det är alltid någon överaskning när man är med den hästen, lugnt sagt!
 
Det färdiga resultatet av mina cupcakes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0