Solig dag

Jaha då har man cyklat 6 mil sammanlagt denna veckan, det gick lite segt den sista milen. Efter en heldag i stallet när man hela tiden är igång så är man ganska trött när man ska ta sig hem!
Det gick bra för mig att tömköra, som tur var! Hade bara ett problem... Tömmarna snurrade sig hela tiden så när jag skulle länga tömmen så var det i stort sett omöjligt för att allt var i en enda skruv, suck!
Lekte lite mer NH med honom efteråt, det kändes lite bättre idag än vad det hade gjort innan. Jag höll mig till en början på stallplanen och då var han väl lite sådär lagom på hugget, stälde inte speciellt mycket frågor. Efter en stund så bestämde jag mig för att fortsätta att leka i hagen så vi skulle få lite mer utrymme. När vi kom ner dit blev han en helt annan häst! Han ställde frågor hela tiden, och när jag pekade för att han skulle ut och göra cirklinggame så studsade han iväg. Litet halvt bocksprång typ, haha vilken söt kille. Helt plötsligt efter den lilla pausen som betod av att gå ner till hagen så tyckte han att det var superkul. Sprang till och med runt i hagen med honom lite i liberty (utan grimma).
 
Gjorde en visit till i hagen och knäppte några bilder efter den kuliga leken ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0