slappdag!

Idag har jag världens slappdag, gör absolut ingenting. Har gått runt lite i trädgården med kameran och fotograferat blommor osv. Tyvärr var jag helt oispirerad så några bra bilder vet jag inte om det blev. Snart ska jag i alla fall till stallet, det ska bli så skönt att få komma upp dit. Igår var jag inte där på hela dagen eftersom jag gick runt på Liseberg och roade mig ;) Är nästan aldrig där nu för tiden, en gång om året ungefär. Förr åkte jag dit flera gånger men jag måste erkänna att jag tröttnat en del på det och tycker att de flesta karusellerna är rätt tråkiga. Men när man inte går så ofta är det faktiskt ganska roligt!
Ska inte rida idag tyvärr, det är mamma som ska rida lektion idag och jag ska titta på, men det är kul det också! Fast innan vi åker dit ska jag redigera lite bilder :)
En av dagen halvdåliga bilder
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0