Lek i stallet!

Precis hemma igen från stallet. Cyklade fram och tillbaka idag och den träningen behövde jag verkligen! Blev trött jättefort på vägen dit, trots att jag hade medvind. Har ingen aning om varför, kroppen fungerade väl bara inte helt enkelt. Hem gick det betydligt lättare och då hade jag motvind... Kanske bara behövde vakna till lite? ;)
När jag hämtade Snerra bestämde jag mig för att vi skulle leka lite. Fick låna ett längre rep så nu kunde jag göra circling game i trav utan problem! Snerra verkade tycka det var roligt och det tyckte jag också.
Jag och Snerra tog oss sen en liten tur. Kände mig motiverad till att träna idag så jag bestämde mig för att träna lite galoppfattningar. Allt gick superbra! Min duktiga lilla häst fattade båda galopperna när jag bad om det och höll galoppen tills jag sa till. Mot slutet släppte hon till och med i traven ställd åt vänster, vilket är hennes svagare sida. Det har hon aldrig gjort tidigare så det gjorde mig väldigt glad! :D Nu längtar jag redan efter att få åka upp igen till min gosehäst!
 
 Bild på mig och min älskling som Anna tog!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Superfin bild!

2012-07-14 @ 23:42:08
URL: http://teamkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0