Inlägget som försvann...

Kan bli så irriterad på sånt, man skriver ett inlägg, publicerar det och känner sig riktigt nöjd. Sedan så visar det sig nästa dag att inlägget inte kom upp på bloggen, baaaahhh. Jaja, ni kan läsa det "försvunna inlägget" innan detta!
 
Idag har JAG tömkört Kiljan! Känner mig aningen stålt, för jag lyckades inte trassla in mig i tömmarna någon gång, wohooo. John tömkörde honom också innan jag fick prova. Det var i alla fall superkul att tömköra, kanske för att jag alltid har drömt om att köra häst och vagn? Tömkörning är ju det närmaste man kan komma att köra häst och vagn och jag har ju faktiskt kört med vagn innan. Shettis några gånger när jag var yngre och körde en storhäst för nått år sedan. Drömmen är ju att köra två Frieser hästar i en gammal vagn, så häftigt det varit. Fyrspann hade ju också varit riktigt coolt, fattar inte hur de kan hålla koll på alla fyra hästarna samtidigt, riktigt teamwork verkligen!
Önskar att mamma hade haft kameran med sig så att hon kunde tagit kort när jag tömkörde Kiljan. Får se till att hon gör det nästa gång!
 
Bild från en annan tömkörning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0